Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 IryoJutsu

Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik



Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

IryoJutsu Empty
PisanieTemat: IryoJutsu   IryoJutsu EmptyNie Lip 31, 2011 7:58 pm

Technik mogą tylko i wyłącznie nauczyć się medycy


IryoJutsu AnkokuA
Ankoku Ijutsu
Ranga Technik:B
Czas Nauki:27 h

Opis:Dziwna technika używana w czasie wszelkich operacji. Medyk za pomocą chakry tworzy jak by małe węże które bardzo delikatnie strują skalpelami.


Naosute no Jutsu
IryoJutsu Naosutelo0
Ranga:C
Czas nauki:15h
wymagania:Tylko medyk
Bardziej zaawansowana wersja Chiyute no Jutsu. Dzięki niej możemy leczyć trochę poważniejsze uszkodzenia ciała, takie jak głębsze rany, czy małe złamania czy nawet krwotoki zewnętrzne.

IryoJutsu ChakraIto
Chakra no Ito
Ranga Technik:B
Czas Nauki:43 h
Wymagania:Członek Klanu Fumma

Opis:Technika polega na tym że użytkownik obwiązuje dookoła swojego serca nić z chakry. Następnie nić łączy się z sercem przeciwnika. Technika samobójcza ale to co stanie się z naszym narządem stanie się również z narządem naszego przeciwnika czyli np:Zgniatając swoje serce serce przeciwnika też zostanie zgniecione.


IryoJutsu MesuB
Chakra no Mesu
Ranga Technik:C
Czas Nauki:22 h

Opis:Technika polega na tym że dookoła naszych rąk pojawia się niebieska poświata po zetknięciu z ciałem przeciwnika dochodzi do rozcięcia jego tkanki co prowadzi do nawet poważnych ran.

IryoJutsu B4b3me
Dedokuyaku
Ranga Technik:C
Czas Nauki:18 h

Opis:Technika dzięki możemy stworzyć antidotum na każdą z trucizn. Do wykonania potrzebujemy próbkę trucizny jak i kilka roślinek.(MG podaje gdzie się je znajdzie, oraz ile trzeba)

IryoJutsu Zivzo2
Gaidoku
Ranga Technik:D
Czas Nauki:15 h

Opis:Dzięki tej technice możemy stworzyć truciznę, która po dwóch rundach od zatrucia paraliżuje przeciwnika, aby wykonać Jutsu trzeba posiąść odpowiednie rośliny.(Można je zdobyć w sklepie, lub pozbierać.)

IryoJutsu Shometsu
Inyu Shometsu
Ranga Technik:A
Czas Nauki:62 h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Bardzo dobra technika dzięki niej nasze uszkodzone komórki momentalnie zostają zastąpione innymi.


IryoJutsu TenseiB
Kishou Tensi
Ranga Technik:S
Czas Nauki:89 h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Technika polega na tym że kosztem własnego życia możemy wskrzesić inną osobę.

IryoJutsu KyoukaShohouB
Kyouka Shohou Chakra Chuunyuu
Ranga Technik:S
Czas Nauki:99 h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Technika medyczna stojąca na najwyższym poziomie. Dzięki niej możemy powiększyć; zregenerować chakrę danej osobie, oraz dodać jej nową naturę chakry.

IryoJutsu Chiyute
Chiyute no Jutsu
Ranga:C
czas nauki:22h

Opis:Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu

IryoJutsu Saisei
Souzou Saisei
Ranga:S
czas nauki:98h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Technika ta Polega ma uwolnieniu leczniczej chakry, skoncentrowanej na jednym punkcie ciała.

IryoJutsu Shikon%20no%20jutsu
Shikon no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:28 H

Opis:technika polega na udawaniu martwego. Nawet najlepsi ninja nie mogą wyczuć "udawanej śmierci".

IryoJutsu Toshigaroandoksunojutsu
Toshigaro Andoksu no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:30h

Opis:Technika ta umożliwia nam odmłodzenie danej osoby.


IryoJutsu 8a36bab2065f9687xm1
Gedokuyaku
Ranga:D
Czas nauki: 17h

Opis:Bardziej można nazwać to umiejętnością niż techniką. Ta umiejętność pozwala medykom tworzenie różnego rodzaju odtrutek. Jednak aby stworzyć takowe antidotum na truciznę potrzebna jest próbka trucizny oraz dane na jej temat. Odtrutka to głównie zastrzyk. Odtrutka może zadziałać lecząc nas całkowicie i dodatkowo dając odporność na chorobę lub tylko lecząc.

IryoJutsu Derigaidokujm3
Deri Gaidoku no Jutsu
Ranga:D
Czas nauki:11h

Opis:Dzięki tej technice medycy tworzą specjalną bańkę która pochłania nie pożądanych substancji z organizmów które leczą. Niepożądaną substancją może być np. trucizna.[/b]

IryoJutsu Koiyasutezx6
Koiyasute no Jutsu
Ranga:B
Czas nauki:24h

Opis:Bardzo zaawansowana technika lecząca. Dzięki niej można leczyć małe jak i duże rany i uszkodzenia wszelkiego rodzaju jak i również choroby.

IryoJutsu Kisekian2
Kiseki
Ranga:A
Czas nauki:68h
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Kiseki jest jedną z najdoskonalszych technik uzdrawiających. Wymyślona przez medyków po serii wojen obfitujących w wielkie straty na ludziach. Udało się im stworzyć technikę, która na polu walki spisuje się wręcz idealnie - jest szybka i skuteczna, dużo wydajniejsza od standardowych technik leczących. Za pomocą techniki medyczny shinobi leczy wszystkich jego sprzymierzeńców znajdujących się w promieniu paru do maksymalnie parunastu metrów. By zmniejszyć dość duży koszt techniki, medycy zbierają się w jednym punkcie i inkantują technikę jednocześnie; koszt jest wtedy dzielony przez liczbę medyków. Z każdym dodatkowym medykiem wzrasta także zasięg techniki.

IryoJutsu Naikairainojutsuac2
Naikairai no Jutsu
Ranga:B
Czas nauki:22h

Opis:Dzięki tej technice medyk może kontrolować ruchy i czynności martwej osoby (dotyczy to też mowy), chodź osoba jest cały czas martwa, medyk tylko przywraca bicie serca a on jest jakby mózgiem który kontroluje martwe ciało. Nie można jednak wykonywać technik "ożywionej" osoby.

IryoJutsu Chikatsusaiseinojutsuaq5
Chikatsu Saisei no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:28 h

Opis:Chikatsu Saisei no Jutsu jest medyczną techniką na wysokim poziomie. Technika pozwala medycznemu ninja użyć włosów rannego jako środek przekazu, by zrekonstruować uszkodzoną tkankę ciała. Poszkodowany będzie umieszczony w centrum kwadratu zaznaczonego z obrządkami dla postępowania. Jeden medyczny ninja siądzie w każdym kącie, by w razie czego pomóc w procesie przekształcenia komórki (np gdyby jednemu z medyków zabrakło Chakry itp.).

IryoJutsu Oppvro
Chuusuusei Biribiri
Ranga techniki: B
Czas nauki: 34h

Wymagane : żywioł Raiton
Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po dwóch rundach.

IryoJutsu TsunadekatsuyuchiyunojuIryoJutsu Chuumonchiyunojutsu2
Chuumon Chiyu no Jutsu
Ranga:A
czas nauki:66 h
wymagania:Zgoda Admina Podpis na zwoju ślimaków.

Opis:Technika lecznicza stojąca na wysokim poziomie. Wpierw Katsuyu rozprasza się na kilka tysięcy mniejszych ślimaków. Wtedy Tsunade znajduje się w specjalnym kręgu, z którego uchodzi jej lecznicza Chakra, która ''wchodzi'' na ślimaki''. Z każdą osobą z którą zetknie się ślimaki(raczej wejdzie) osoba ta zostaje uzdrawiana nawet z poważnych obrażeń. Technika jest bardzo męcząca dla Sanninki więc lepiej jest gdy ktoś ją pilnuje, np: członkowie ANBU.

IryoJutsu Experimentalbodiesvu4
Fuuin Karada
Ranga:B
czas nauki:29 H
wymagania:Zgoda Admina posiadanie zwoju.

Opis:Technika pozwala nam zapieczętować ciała zabitych shinobi w zwoju. Gdy ciało jest zapieczętowane nie ulega żadnym rozkładom itp, dzięki temu można później je odpieczętować i robić na nim eksperymenty.

IryoJutsu IryoninjutsuchakrachiyuIryoJutsu Iryoninjutsuchakrachiyur
Iryo Ninjutsu:Chakra Chiyute Fuuin no Jutsu
Ranga:A
czas nauki:1,5 dnia
wymagania:Zgoda Admina

Opis:Trudna technika medyczna. Mając zapieczętowaną Chakrę na swoim ciele, nasz towarzysz po przez ugryzienie nas w wyznaczone miejsca (po innych ugryzieniach) wysysa z nasz Chakrę, jak osocze by się uleczyć. Jutsu może sprawić mały ból użytkownikowi.

IryoJutsu Jintaisoseinojutsu
Jintai Sosei no Jutsu
Ranga:S
czas nauki:65 H
Wymagania:Zgoda Admina

Opis:Jedna z najtrudniejszych technik medycznych. Polega na odbudowaniu: urwanych/wyrwanych/odciętych kończyn. Technika bardzo wygodna w użyciu, bo nie wymaga składania pieczęci, lecz wymaga dużego skupienia, czasu i Chakry

IryoJutsu SetsuzokuguchiIryoJutsu Setsuzokuguchi2
Setsuzokuguchi
Ranga:B
czas nauki:20h
wymagania:Osoba z dobrze rozwiniętym CS

Opis:Technika łączy kawałek naszego ciała z drugą osobą by np uleczyć jego obrażenia. Wtedy rana się zasklepia, a nasz sojusznik dostaje jeszcze naszą Chakrę. Jedynie Juugo(w Anime) jest w stanie wykonać to Jutsu gdyż tylko on ma tak rozwinięty Cursed Seal. Technika ma również niedogodzenia, jest dosyć męcząca i po użyciu jej wyglądamy na młodszego, lecz po jakimś czasie to znika(Admin mówi kiedy), oraz działa tylko na osobę która również posiada Cursed Seal.


IryoJutsu Tanshinfuuinnojutsu
Tanshinfuuin no Jutsu
Ranga:B
czas nauki:32 h
wymagania:Zgoda Admina

Opis:Technika pozwala nam przeszczepić jakąś część ciała do drugiej osoby. Jest to niezwykle trudne i mogą pojawić się komplikacje. Dzięki temu Jutsu można przeszczepić nawet połowę ciała.

IryoJutsu Teiryuuchishionojutsu
Teiryuu Chishio no Jutsu
Ranga:C
czas nauki:20h

Opis:Bardzo pomocna technika medyczna. Wytwarzamy dużą bańkę dzięki której tamujemy krwawienie z jakieś kończyny, a nawet gdy zostaje ona obcięta, jest to bardzo wygodne, bo czym lepszy medyk tym krwawienie szybciej ustępuje.
Powrót do góry Go down
https://shinobiheshima.forumpolish.com
 
IryoJutsu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Techniki-
Skocz do: