Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 FuujinJutsu

Go down 
AutorWiadomość
Namigo
Podróżnik
Podróżnik



Male Posts : 109
Reputacja : 0
Join date : 16/09/2010

FuujinJutsu Empty
PisanieTemat: FuujinJutsu   FuujinJutsu EmptyNie Lip 31, 2011 7:59 pm

Edit by: Kai uzumaki


Fūin no Jutsu
FuujinJutsu Fuuinnojutsu
Ranga Techniki: D
Czas Nauki: Ustala Admin
Bazowa technika pieczętująca polegająca na narysowaniu symbolu na zwoju a następnie położeniu na nim jakiegoś przedmiotu celem zapieczętowania go w środku. By odpieczętować zawartość należy przelać odrobinę chakry w zwój.
Mały Zwój: można zapieczętować przedmioty do wagi dziesięciu kunai.
Średni Zwój: można zapieczętować przedmioty do wagi trzydziestu kunai.
Duży Zwój: można zapieczętować przedmioty do wagi stu kunai.

Shikoku Fūin
FuujinJutsu Shikokufuuin
Ranga Techniki: C
Czas Nauki: Ustala Admin
Technika polegająca na wytworzeniu płomyka na czubku palca, a następnie zapisanie niezmazywalnej informacji na jakiejś powierzchni bądź też ciele.

Shikoku Fūin Gyakuten
FuujinJutsu Shikokufuuin
Ranga Technik: C
Czas Nauki: Ustala Admin
Technika odwrotna do Shikoku Fuuin pozwalająca zmazywać "niezmazywalne" notatki, informacje i inne tego typu rzeczy, co za tym idzie można za jej pomocą naruszyć inskrypcje.

Fūin Mizu
FuujinJutsu Fuuingogyouxv3
Ranga Techniki: C
Wymagane posiadanie zwoju!
Czas Nauki: 15 Godzin
Technika polegająca na dotknięciu dłonią lub stopą pieczęci znajdującej się pośrodku zwoju. Wykonanie tej czynności umożliwia zapieczętowanie lub odpieczętowanie wody zawartej w danym arkuszu. Daną ciecz można wykorzystać do gaszenia małych pożarów bądź też spożytkować przy technikach Suiton.

Gofū Kekkai
FuujinJutsu 67868641
Ranga Techniki: C
Czas Nauki: 30 Godzin
Technika blokująca dostęp do danego miejsca polegająca na umieszczeniu notki przy wejściu oraz czterech innych w różnych miejscach. By możliwe było wejście do wyżej wymienionego miejsca należy zerwać wszystkie notki w tym samym czasie, inaczej nie przyniesie to skutków.

Fūkoku Houin
FuujinJutsu Fuukokuhouinlx0
Ranga Techniki: C
Czas Nauki: 20 Godzin
Jutsu, które wymaga napisania inkantacji własną krwią na pustej notce, którą następnie można przyczepić do beczki, co skutkuje zablokowaniem dostępu do jej zawartości. By technika przyniosła oczekiwany skutek należy przymocować cztery notki.

Raikou Kenka
FuujinJutsu 82d8e549e2f6d8c6b52f3f4
Ranga Techniki: C
Czas Nauki: 24 Godziny
Technika polegająca na zapieczętowaniu shurikenów w specjalnych opaskach, które można założyć na nadgarstki. Jutsu przydatne gdy użytkownik nie chce mieć kieszeni pełnych broni, ułatwia to również do niej dostęp gdyż nie trzeba szukać po kaburach – wystarczy przyłożyć palec wypełniony chakrą do opaski by pojawił się zapieczętowany wcześniej shuriken.

Hansou Gūjin
Ranga Technik: C
Czas Nauki: 14 Godzin
Technika umożliwiająca marionetkarzom zapieczętowanie swych kukieł w zwojach, dzięki czemu mogą przenosić ich więcej za jednym razem.

Fūka Hōin
FuujinJutsu Fuukahouinb
Ranga Techniki: B
Wymagane posiadanie zwoju!
Czas Nauki: 22 Godziny
Technika pieczętująca umożliwiająca zapieczętowanie pozostałości po jakimś jutsu, które zostawia po sobie długie skutki - (wszelkie pożary wywołane technikami Katon'u, Amaterasu.) By ją wykonać należy posiadać średniej wielkości zwój, na którym następnie należy napisać inkantację własną krwią. Po wykonaniu tych czynności "pożar" jest wchłaniany w zwój, którego zawartość można później wykorzystać do dowolnych celów.

Gogyou Fūin
FuujinJutsu Gogyoufuuin
Ranga Techniki: B
Czas Nauki: 55 Godzin
Jutsu polegające na skupieniu chakry na koniuszkach palców jednej dłoni, a następnie zaatakowanie nią Jinchūriki. Poprawne wykonanie tej techniki powoduje ogromne trudności z mieszaniem chakry własnej jak i Bijū co skutkuje niemożliwością wykonania pewnych technik jak i kontroli chakry. Na brzuchu Jinchūriki pojawia się pięć płomyków.

Gogyou Kaiin
FuujinJutsu Gogyoufuuin
Ranga Techniki: 55 Godzin
Czas Nauki: Ustala Admin
Technika usuwająca efekt Gogyou Fūin umożliwiająca ponowne mieszanie chakry Jinchūriki oraz Bijū.

Shishi Heikou
FuujinJutsu Yuukishitainodansoufk2
Ranga Techniki: B
Wymagania: Osoba dobra w pieczętowaniu.
Czas Nauki: 26 Godzin
Technika polegająca na uwolnieniu ze zwoju małej kulki, która w locie na obrany cel przybiera na rozmiarze i przybiera wygląd głowy bestii z wieloma zębami. Jeśli przeciwnik zostanie przez nią złapany blokuje ona jego przepływ chakry jak i rani jego ciało przez kły.

Fūin Teppeki
FuujinJutsu Fuuinteppeki
Ranga Techniki: B
Wymagania: Jounin dobry w pieczętowaniu, zgoda admina
Czas Nauki: 36 Godzin
Technika polegająca na nałożeniu pieczęci na wejściu do jakiegoś pomieszczenia przez co trudniej się do niego się dostać. Np gdy zrobimy to na drewnianych drzwiach będą one twarde niczym metal. Pieczęć może przełamać jakieś mocne TaiJutsu bądź techniki z dużym wykorzystaniem Chakry.

Purotekuto Sagefuda
FuujinJutsu 300pxtagbarrieranime
Ranga Techniki: B
Czas Nauki: Ustala Admin
Technika polegająca na przyczepieniu dwóch talizmanów do uszu, które w przypadku ataku na oczy skutecznie powstrzymują napaść. Jutsu te ma na celu uniemożliwienie zabrania oczu posiadaczowi danych talizmanów.

Chakra Fūin
FuujinJutsu 300pxpieczwysysajcachak
Ranga Techniki: A
Czas Nauki: Ustala Admin
Technika polegająca na położeniu przeciwnika na specjalnej pieczęci, która następnie pobiera jego chakrę i przesyła do użytkownika danej techniki.

Fūin Houdou
FuujinJutsu Fuuinhoudou
Ranga Techniki: A
Czas Nauki: 20 Godzin
Wymagana zgoda admina.
Technika polegająca na nałożeniu specjalnej pieczęci na język osoby, od której nie chcemy by zdradziła jakiekolwiek informacje na nasz temat. Mimo to jeśli spróbuje tak uczynić zostanie sparaliżowana.

Kyūbi Chakra Fūin
FuujinJutsu Kyuubichakrafuuin
Ranga Techniki: A
Czas Nauki: 60 Godzin
Wymagania: osoba dobra w pieczętowaniu, zgoda admina.
Technika polegająca na stworzeniu specjalnej notki, którą następnie można przyłożyć do czoła Jinchūriki gdy demon przejmie nad nim kontrolę. Specjalna inkantacja cofa chakrę Bijū do trzech ogonów włącznie, może również doprowadzić do omdlenia Jinchūriki.

Fuuja Houin
[img]https://2img.net/r/ihimizer/img171/3183/fuujab.jpg[/img[
Ranga Techniki: A
Wymagana zgoda któregoś z adminów!
Czas Nauki: 1,5 dnia
Technika polegająca na nałożeniu pieczęci, która umożliwia kontrolę nad przeklętą pieczęcią. Użytkownik własną krwią pisze specjalne inkantacje na ziemi oraz ciele osoby, która została obdarzona pieczęcią. Następnie wykonuje wymagane znaki ręczne i przykłada dłoń do miejsca, w którym znajduje się Cursed Seal. Dzięki tej czynności możliwa jest jej kontrola.

Keiyaku Fūin
FuujinJutsu Keiyakua
Ranga Techniki: A
Czas Nauki: Ustala Admin
Technika wymagająca bezpośredniego dotknięcia otwartą dłonią przyzwanej istoty, która działa poza swoją kontrolą. Tuż po nałożeniu na summon'a specjalnej pieczęci pozwala ona odzyskać mu swoją wolę, co za tym idzie nie jest już pod działaniami osoby, która ją przyzwała. Jutsu te oczywiści nie działa na zwierzęta przyzwane za pomocą paktów z np: żabami, chyba że działają wbrew sobie.

Gokuin Burokkingu
FuujinJutsu B6o4zb
Ranga Techniki: A
Czas Nauki: 48 Godzin
Jutsu polegające na nałożeniu pieczęci na przeciwnika poprzez jakikolwiek kontakt fizyczny. W efekcie wróg nie jest w stanie poruszyć swym ciałem; jedyną możliwością wyrwania się spod działania tej techniki jest wyzwolenie ogromnej ilości chakry, która następnie przepada.

Hakke no Fūin Shiki
FuujinJutsu Sealnarutop
Ranga Techniki: S
Wymagania: Zgoda głównego admina, poziom postaci dorównywany Kage, osoba wybitna w pieczętowaniu.
Czas Nauki: 11 Dni
Technika pieczętująca polegająca na zapieczętowaniu Bijū w ciele jakiejś osoby. Powszechnie wiadomo, że jest to najlepsza pieczęć umożliwiająca swobodne mieszanie chakry między demonem a człowiekiem.

Shiki Fūin
FuujinJutsu Shikib
Ranga Techniki: S
Wymagania: Zgoda głównego admina
Czas Nauki: 20 Dni
Jutsu wymagające złożenia odpowiednich pieczęci, co poskutkuje pojawieniem się za plecami użytkownika boga śmierci zwanego Shinigami. Technika ta pozwala zapieczętować wszystko co zawiera duszę, która zostanie przecięta przez boga w ciele wykonującego. By zachować równowagę we wszechświecie Shinigami zabiera również życie użytkownika.

Genryuu Kyu Fūin
FuujinJutsu Genryuukyuu
Ranga Techniki: S
Wymagania/Czas Nauki: Wyłącznie dla lidera akatsuki
Technika umożliwiająca wyssanie Bijū z Jinchūriki a następnie przekierowanie jego energii do specjalnego posągu. Im więcej członków organizacji bierze udział przy jej wykonywaniu tym czas pieczętowania jej krótszy.

Kekkai Shihou Fūin
FuujinJutsu Kekkaishihoufuujin
Ranga Techniki: S
Wymagania: osoba perfekcyjna w pieczętowaniu, zgoda głównego admina
Czas Nauki: 12
Bardzo przydatna technika, ale zabierająca mnóstwo czasu. Do tej techniki potrzebne są 4 osoby. Najpierw wyciąga się duży zwój na którym są nakreślone jakieś pieczęcie. 4 osoby są ustawione w okół zwoju(czyli każda przy jednym boku). Użytkownicy wyciągają 4 mniejsze zwoje które kładą przed tym dużym, wymawiają nazwę techniki i słowo: Poszukiwanie, przegryzają swój palec, krwią robią krechę na mniejszych zwojach. Znaki z 4 mniejszych zwojów zbiegają się na środek tego dużego. Teraz wykonawcy utrzymują''barierę'' za pomocą Chakry, z biegiem czasu bariera robi się co raz większa. Bardzo ważna jest tu koncentracja i skupienie, gdy nie ma tych dwóch rzeczy u którejś osoby nie poradzi sobie z utrzymywaniem swojej strony bariery. Gdy znajdziemy już cel który chcemy zapieczętować mówimy: Zamknięcie. Bariera zmienia swój kształt w coś w rodzaju kopuły. która się tak daleko jak trzeba.

Ura Shishou
FuujinJutsu 25f4zle
Ranga Techniki: S
Czas Nauki: 9 Dni
Technika wymagająca wcześniejszego przygotowania czterech symboli na swym ciele. (Jeden po środku klatki piersiowej, a trzy pozostałe dookoła niego, dopóki technika nie zostanie aktywowana nie da się ich dostrzec.) Jutsu nazywane ostatecznym ze względu na śmiertelne skutki dla użytkownika. Polega ono na uwolnieniu wcześniejszych znaków, które rozpraszają się ku niebu tworząc kopułę (coś na wzór czarnej dziury), która pieczętuje wszystko jak i wszystkich znajdujących się w jej obrębie w ciele użytkownika. Zapieczętowanych rzeczy, osób nie da się odratować.
Technika pieczętuje wszystko w zasięgu dwudziestu pięciu metrów.
Powrót do góry Go down
https://shinobiheshima.forumpolish.com
 
FuujinJutsu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Techniki-
Skocz do: