Edit by: YubariBikou Ninjutsu
Ranga: D
Czas: 4h
Banalna technika Ninjutsu. Polega na wejście do jakiegoś przedmiotu bez środka i ukrywaniu się w nim. Jutsu używane do szpiegowania.
Fukumi Hari
Ranga techniki: D
Czas nauki: 5h
Shinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.
Karuto no Tabori
Ranga techniki: D
Czas nauki: 3h
Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te najczęściej dotyczą wieku, rangi oraz słabych punktów wroga.
Kyoumeisen
Ranga techniki: D
Czas nauki: 7h
Wymagane: Rękawica Dosu
Dzięki specjalnej rękawicy wytwarzamy strumień dźwięku, którym możemy sterować za pomocą własnej chakry, cel jest jeden, dotrzeć do ośrodka słuchowego przeciwnika. Oponent traci kontrolę nad ruchem.
Oiroke no Jutsu
Ranga techniki: D
Czas nauki: 7h
Użytkownik przemienia się w piękną i nagą dziewczynę. Technika szczególnie działa na płeć męską, gdyż na kobiety jest bezużyteczna.
Kawara Shuriken
Ranga techniki: C
Czas nauki: 7h
Shinobi wykorzystuje dachówki/kafelki do ataku. Dodatkowo, użytkownik jest w stanie kontrolować płytki, oraz przez chakrę zwiększyć siłę ataku.
Kirigakure no Jutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 8h
Wymagane: Shinobi z Kiri
Technika polega na spowiciu okolicy w gęstej mgle. Gęstość jest kontrolowana przez użytkownika. Jutsu nie może oszukać Byakugana, jednak Sharingan jest na nie bardzo podatny, ponieważ sharingan zobaczy ten sam kolor chakry mgły, co użytkownika przez co użytkownik łatwo się może ukryć. Technika ta zużywa znaczną ilość czakry.
Konbi Henge no Jutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 8,5h
Połączona transformacja przekształca dwóch użytkowników w jedno. Jeden użytkownik zwykle dostarcza chakrę, a drugi wykonuje niezbędne ręczne pieczęcie
Sanzengarasu no Jutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 18h
Jutsu polegająca na przyzwaniu stada wron. Użytkownik manipuluje ptakami, poprzez emitowanie chakry z dłoni i przerabianie jej na wysokie fale częstotliwości. Ptaki ciągle klonują się, a ich zadaniem jest odwrócić uwagę przeciwnika i zasłonić sojuszników. Gdy nie są potrzebne, pozostaje po nich obłok dymu.
Ayametori
Ranga: C
Czas Nauki: 13h
Technika wykorzystująca metaliczny sznurek, wzmocniony chakrą. Potrafi on przeciąć stal, bez większego trudu. Użytkownik może korzystać z drutu, zaplatając go między rękami i stworzyć łańcuch, który może unieruchomić przeciwnika.
Haremu no Jutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Niszczycielska technika.. użytkownik wykonuje w tym samym czasie Bunshin no jutsu (lub Kage bunshin, jeżeli opanował) i Oiroke no jutsu. Skutkiem jest stado, pięknych nagich pań.
Doku Kiri
Ranga techniki: C
Czas nauki: 9h
Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga. Zbyt długie przebywanie w chmurze gazu kończy się śmiercią.
Fuubaku Houjin
Ranga: C
Czas Nauki: 20h
Użytkownik mając 4 wybuchowe notki, tworząc kwadrat. Gdy ktoś wejdzie w centrum kwadratu, shinobi składa pieczęć i notki wybuchają.
Gokan Sakusou
Ranga: C
Czas Nauki: 14h
Opis: Wypuszczamy z ust dym i jak ktoś w niego wejdzie straci wzrok na 2 tury i jeszcze mało to wtedy gdy wdychamy ten gaz sami się zatruwamy.
Kanashibari no Jutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 8h
Bardzo przydatna technika jeśli chodzi o dużą liczbę przeciwników. Dzięki niej można sparaliżować swojego wroga. Czas trwania sparaliżowania przeciwnika zależy od jego doświadczenia. Doświadczeni shinobi, na których zastosuje się tą technikę, nie dadzą się tak łatwo w nią złapać.
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 20h
Technika pozwala użytkownikowi wtopić się w cień drugiej osoby. Shinobi ma wtedy całkowitą kontrolę na d ofiarą, w jej cieniu, która łatwo pozwala mu na przeczesanie nieznanego terenu. Jednak jeżeli użytkownik chce wykonać inne jutsu, musi wyjść z cienia.
Kumonshin no jutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: (ustala admin)
Technika teleportacji. Po wykonani w szybkim tempie pieczęci i chwilowym skupieniu użytkownik jest w stanie przemieścić się w dowolne miejsce. Jednak nie może podróżować tak z wioski do wioski. Technika ogranicza się do jednego obszaru.
Hari Jizou
Ranga techniki: B
Czas nauki: 24h
Technika polega na wydłużeniu włosów za pomocą chakry i owinięcia się nimi jak szczelnym kokonem. Następnie włosy zamieniają się w tysiące ostrych igieł, które kłują przeciwnika gdy ten zaatakuje.
Meisaigakure no Jutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 32h
Polega ona na całkowitym stopieniu się barwami z otoczeniem, przez co ciało używającego techniki wydaje się być całkowicie przezroczyste. Dlatego technika jest idealna do ataków zaskoczenia czy też misji szpiegowskich. Normalny ninja będzie miał problemy ze znalezieniem tej osoby, lecz ktoś z kekkei genkai takim jak Sharingan czy Byakugan znajdzie go błyskawicznie, gdyż zobaczy przepływającą czakrę niewidzialnego przeciwnika. Dodatkowo technika zabiera wiele chakry.
Shikei Seppun
Ranga techniki: B
Czas nauki: 25h
Wymagania:Zgoda Admina
Technika polega na pocałowaniu przeciwnika i wyssaniu z niego całej energii życiowej, chakrę oraz jej naturę. Całując użytkownik może wyssać tylko jedną naturę i te, która jest głównym żywiołem osoby, która zostanie pocałowana.
Shoushagan no Jutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 1 dzień
Te jutsu pozwala na całkowitą zmianę wyglądu. Przy dodatkowym ubiorze, nie łatwo jest rozpoznać, czy ta właśnie osoba używa tej techniki. Jednak gdy użytkownik walczy i otrzyma ciężkie ciosy np. poparzenia, to „maska” zaczyna się rozpadać pokazując prawdziwą twarz.
Tajuu Kumoshin no Jutsu
Ranga techniki: A
Czas nauki: (ustala admin)
Uwagi co do forum: pozwala na forum przemieszczać się między tematami w obrębie jednego podforum i ciągnie chakrę - tj. jak się ktoś teleportuje na pole walki za jej pomocą, to startuje z niższą ilością chakry na wstępie
Technika pozwala użytkownikowi jak i osobom, które znajdują się wokół niego na teleport. Jest to tzw. Zbiorowy teleport.
Rasengan
Ranga techniki: A
Czas nauki: 2 dni
Wymagane: Zgoda Admina
Shinobi kumuluje w swojej dłoni duże ilości char, aż ja widać gołym okiem. Następnie chakra przypomina kształt kuli, dlatego też nazywa się „wirująca sfera”. Technika jest potężna, gdyż może zabić, a dodatkowo bardzo trudno się jej nauczyć. Większość użytkowników techniki tworzy rasengana w jednej dłoni, niektórzy pomagają sobie klonami.
Oodama Rasengan
Ranga techniki: A
Czas nauki: 4 dni
Wymagane: Zgoda Admina
Ulepszona wersja zwykłego Rasengana, tutaj kula Chakry jest większa. Technika wykorzystuje cienista klona, który wraz z użytkownikiem podtrzymuje technikę Rasengan, przez co kula staje się większa i nabiera jeszcze bardziej niszczycielskiej mocy.
Kirisame
Ranga techniki: A
Czas nauki: 48h
Wymagane: ANBU z Kiri
Po złożeniu jednej pieczęci na danym terenie zaczyna padać deszcz, który niweluje wszystkie techniki lub mocno je osłabia w zasięgu deszczu.
Chou Chakra Rasengan
Ranga: S
Czas Nauki: 4 dni
Wymagane: Umieć Rasengana, kontakt z bliska sobie osoba.
Do wykonania tego jutsu, potrzeba dwóch osób pomiędzy którymi są silne więzi. Jedna osoba wykonuje rasangana, a druga przesyła do niego swoją chakrę, wynikiem czego jest Rasengan o niesamowitej mocy i dużym rozmiarze.
Chouoodama Rasengan
Ranga techniki: S
Czas nauki: 5 dni
Wymagane: Zgoda Admina
Ostateczna forma Rasengana, bez żadnych kombinacji z żywiołem. Do jej wykonania potrzeba ogromnych pokładów chakry. Jej rozmiar jest potężny i zderzenie się z nią kończy się zgonem.
Raigou Senjusatsu
Ranga techniki: S
Czas nauki: 10 dni
Wymagane: Zgoda Admina
Za użytkownikiem pojawia się bożek w złotej poświacie z dużą ilością rąk. Następnie bożek znika i zostają ręce. Gdy użytkownik chce się obronić, złote ręce stanowią skuteczną obronę. Ręce mogą również pobić przeciwnika. Tak wiec jest to doskonała ofensywa jak i defensywa.