Namigo Podróżnik
Posts : 109 Reputacja : 0 Join date : 16/09/2010
| Temat: Aburame Nie Lip 31, 2011 8:12 pm | |
| Klan Aburame to jeden z klanów Wioski ukrytego liścia (Hidden Leaf). Klan ten posiada bardzo rzadką umiejętność – panowanie nad insektami żywiącymi się Chakrą, hodowanymi we własnym organizmie. Insekty wykonują każde polecenie osoby która je hoduje, oraz potrafią wykonywać masę innych rzeczy niekoniecznie związanych z walką. Członkowie tego klanu są cisi, małomówni i bardzo tajemniczy. Noszą czarne okulary oraz ubrania z długim, postawionym kołnierzem. Insekty wydostają się przez małe otworki w ich ciele, dlatego członkowie tego klanu starają się jak najwięcej zakryć.TECHNIKI KLANOWE:Nazwa techniki:Mushi Yose no JutsuRanga:D Czas nauki:Każdy członek klanu ma odrazu Opis:Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.Nazwa techniki:Kikaichuu no JutsuRanga:D czas nauki:Każdy członek klanu ma odrazu Opis:Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.Nazwa techniki:Fujoshi Konchuu no JutsuRanga:D czas nauki:Każdy członek klanu ma odrazu Opis:Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%, a co za tym idzie odnajdziemy naszego wroga.Nazwa techniki:Kikai KawarimiRanga:D czas nauki:1,5h Opis:Kawarimi z użyciem robaków.Po uderzeniu zamieniamy się w nie a my jesteśmy parę metrów dalej bezpieczni.Nazwa techniki:Konchuu SukautoRanga:D czas nauki:2h Opis:Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np:wnętrze pomieszczenia,wygląd wroga itp.Nazwa techniki:Ningenteki Mayu no JutsuRanga:D czas nauki:2h Opis:Użytkownik tworzy kokon dookoła siebie. Technika używana by schować się przed wrogiem, lub zaatakować go z zaskoczenia. W kokonie można również spać.Nazwa techniki:Soshaku Konchuu no JutsuRanga:D czas nauki:6h Opis:Ofensywna technika klanu.Wysyłamy robaki na wroga które gdy go obłażą zaczynają boleśnie kąsać.Nazwa techniki:Ushiro IshuuRanga:C czas nauki:10h Opis:Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-5 rund, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.Nazwa techniki:Mushi Bunshin no JutsuRanga:C czas nauki:9h Opis:Robaczy klon.Może atakować ale gdy zostanie zraniony z powrotem zamienia się w chmarę robakówNazwa techniki:Konchuu Gajio DokuRanga:C czas nauki:11h Opis:Wprowadzamy swoje robaki do ciała np: sojusznika by wyssały z niego truciznę, lub jad. Im lepszy ten co wysysa, tym więcej jadu/trucizny może wyssać.Nazwa techniki:Konchuu HekiRanga:B czas nauki:15h Opis:Nic innego jak wytrzymała ściana z robaków.Jej siła i wytrzymałość zależy od tego ile użytkownik włoży w nią chakry.Tak więc im lepszy użytkownik tym lepsza ściana.Nazwa techniki:Mushi Kabe no JutsuRanga:B czas nauki:17h Opis:Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.Nazwa techniki:Hijutsu:Mushi MiyuRanga:B czas nauki:22h Opis:Tajemna technika klanu Aburame. Podobnie jak w Mushi Dama wytwarzamy kokon, ale niewidoczny i to w okół siebie. Dzięki temu przyśpieszamy rozwój naszych robaków. Ruch ten jest niezwykle przydatny dla Aburame gdyż w ten sposób coś co działało wcześniej na nasze robaki ma teraz mniejszy efekt, czyli są jakby ulepszoneNazwa techniki:Hijutsu:Mushi DamaRanga:A czas nauki:1 dzień Opis:Mushi Dama jest sekretną techniką klanu Aburame. Używając robaków w swoim ciele, gospodarz klanu rozprasza robaki na szerokim obszarze otaczając cel. Robaki otaczają cel i rzucają się na przeciwnika który wygląda potem jakby był cały z robaków. Wtedy robaki zaczynają wysysać ChakręNazwa techniki:Nanosaizou DokumushiRanga:A czas nauki:30h wymagania:Ranga min.JouninOpis:Mocna technika klanowa. Z początku wygląda niewinnie. Robimy zamach pięścią jakbyśmy chcieli po prostu uderzyć przeciwnika, gdy to zrobimy w uderzonym miejscu pojawia się jakby rana, a do ciała wroga wchodzą insekty o wielkości komórki. Sprawia to duży ból gdyż insekty kąsają nas od wewnątrz. Tylko autor techniki może wyjąć robaki z ciała z powrotem.Nazwa techniki:Kikaichuu AraretaRanga:A czas nauki:52h wymagania:Zgoda Admina,ranga min.JouninOpis:Jedna z lepszych technik klanu wykorzystująca ogromną ilość robaków. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy się na kogoż rzucą poziom Chakry oponenta redukują do zera, nawet gdy jesteś Jinchuuriki to może stracić dużo Chakry. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.Nazwa techniki:Kikaichuu GufuuRanga:S czas nauki:2,5 dnia wymagania:Zgoda Admina,ranga min.JouninOpis:Obok Kikaichuu Arare największa technika klanu Aburame. Użytkownik używa wszystkich robaków ze swojego ciało by zrobić wielkie robacze tornado. Wessanie do takiego czegoś kończy się szybkim spadkiem Chakry jak i kompletnym ''utonięciem'' w tych małych stworzonkach.Nazwa techniki:Kikaichuu ShokuRanga:S czas nauki:3,5 dnia wymagania:Znać wszystkie poprzednie techniki klanowe,zgoda Admina,ranga min.Special Jounin.Opis:Najpotężniejsza technika klanu Aburame. Lider klanu wykorzystuje wszystkie robaki w swoim ciele. Najpierw tworzy się robacza lawina ''wchłaniająca'' naszego wroga. Potem jednym gestem ręki lawina zaczyna się kręcić w okół własnej osi, przeciwnik jest oczywiście w środku nie mogą uciec z tego huraganu. W końcu robaki wbijają nieprzyjaciela w ziemię tworząc wielką elipsę. Jest to jedna z nielicznych technik gdzie robaki nie wysysają Chakry, ale chmarą wbijają przeciwnika w grunt. | |
|