Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima
Witaj Na Forum Naruto RPG/PBF - Shinobi Heshima. =)
W razie problemów z rejestracją pisz na numer gg "4661699".
Shinobi Heshima
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Shinobi Heshima


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Zasady Summoningu

Go down 
AutorWiadomość
Go??
Gość




Zasady Summoningu Empty
PisanieTemat: Zasady Summoningu   Zasady Summoningu EmptyNie Kwi 22, 2012 8:48 am

Zasady Summon’ingu


W świecie shinobi istnieją zwierzęta zwyczajna, oraz troszkę mniej zwyczajne tzw. Summony. Summony, to istoty obdarzone (w większości) inteligencją i zdolnością mowy oraz korzystania z technik ninja (i nie tylko). Poza tym wiele z nich osiąga ogromne rozmiary, co czyni z nich nieocenione wsparcie.
Niektórzy shinobi opanowali technikę przywołania, dzięki czemu są wstanie wzywać mistyczne stworzenie na pole walki, ale i w innych celach.

Zanim to jednak zrobią, powinni zapoznać się z tym tematem by uniknąć w przyszłości nieporozumień.

I. O Summonach ogólnie,

a)Każdy summon posiada w >TYM< dziale swój opis, który zawiera jego:
- Imię: czyli to jak się summon nazywa,
- Płeć: czyli czy to Pan czy Pani,
- Rozmiar: czyli gabaryty stworka,
- Charakterystykę: – czyli jaki summon ma charakter, jaki jest. To ważne dla przywołującego, ale i GM’a – by wiedział jak go odgrywać. Możliwe, że summon którego wezwaliśmy nie będzie nas słuchał.
- Ekwipunek: czyli co ze sobą summon ma, jest to ważna wiadomość dla GM!
- Techniki: czyli co potrafi nasz summon
- Trudność wezwania: czyli jakiej rangi ninja może wezwać danego stworka. Należy to również rozumieć jako wiadomość, kogo summon (raczej) słuchał będzie. Omówię to na przykładzie Jaszczurów: jeśli w przypływie dobrego humory GM, Genin wezwie zamiast „Topika” „Kayou” (raczej nie wezwie, ale dajmy że jako Jinchuuriki włożył duuużo chakry), to ma problem do rozwiązania Wink

b) Zgłaszanie własnych Summonów.
- Kiedy chcemy zrobić sobie własne summony, najpierw pytamy Administrację o to, czy dostajemy na to zgodę. Jeśli ją dostajemy, to siadomy sobie w pokoiku, otwieramy jakiś edytor tektstu i korzystająć z tego wzroru tworzymy nasze "zwierzaki":

Kod:

[img] Adres do obrazka naszego Summona[/img]
[b]Imię:[/b]
[b]Płeć:[/b]
[b]Rozmiar:[/b] ,
[b]Charakterystykę:[/b]
[b]Ekwipunek:[/b]
[b]Techniki:[/b] 
[b]Trudność wezwania:[/b]

Zanim jednak wypełnimy ów wzór pamiętajmy o kilku zasadach:

I. Nie Twórzmy więcej niż 5-7 Summonów na dany Zwój.

II. Summony znają jutsu tylko 1 żywiołu i to kilka (3 max 4) + Podstawy (chyba, że uznamy, że podstaw nie znają),
Żywioł jakiego używają summony musi się z nimi jakoś wiązać (czyt. gracz umie sensownie/barwnie/ładnie udowodnić/przekonać Administrację, dlaczego taki im dał, np. Jaszczury mają ogień, bo są trochę jak smoki, ale Rekiny ognia mieć nie będą, prawda?).
Summony nie znają technik klanowych poszczególnych rodów Shinobi, oraz nie mogą mieć ich Kekkei Genkai!

III. Jedynie "Szefo" (największy summon) oraz "Mędrzec" mogą znać więcej jutsu głównego żywiołu danej "rasy", ale i tak nie znają technik rangi S.
Mogą oni również znać jutsu 2 żywiołu, ale tylko do rangi D.

IV. Jedynie Summony kanoninczne (te z Mangi i Anime), o których wiadomo, że znają Sannin Modo mogą je mieć.

V. PAMIĘTAJ! W spisie summonów powinno się głównie móc podziwiać "Stworki", a nie przekopywać sie przez ścianę technik!

VI. Kiedy już jesteśmy pewni, że wszystko zrobiliśmy dobrze jeszcze raz wszystko czytamy by wyłapać błędy i jeśli ich nie ma wysyłamy nasz "Zwój Summonów" na forum i czekamy na jego Akceptację przed Administrację.
Pamiętaj, że Administracja może nakazać Ci zmiany w technikach/parametrach proponowanych przez Ciebie Summonów, ale wszystko można załatwić kulturalną rozmową, o ile nie łamie to zasad forum, oraz zdrowego rozsądku!



II. Wezwanie Summona w celu:


1. Wzywanie Summona w celu przekazania wiadomości:
a) kiedy wzywamy summona do przekazania zwykłej wiadomości, jedynie piszemy w poście że go wzywamy. Następnie opisujemy (nadal we własnym poście), jak to przekazujemy mu wiadomość i summon znika/odlatuje/ odpływa etc.
Następnie piszemy posta jako summon (z naszego konta!) w temacie gdzie siedzi nasz adresat i przekazujemy wiadomość.

b) wysyłamy wiadomość w czasie walki.
W sytuacji, gdy chcemy wysłać wiadomość z walki, po wezwaniu summona, to już nie my oceniamy, czy summon opuścił pole bitwy, lecz GM sędziujący walkę. Możliwe jest bowiem, że wróg może mu utrudnić ucieczkę, ale w naszym interesie jest by do tego nie dopuścić (ochraniamy summona, opisując odpowiednie ruchy w naszym poście).

2. Wzywanie Summona w celu tropienia:
Gdy chcemy by nasz summon tropił cel, wzywamy go, a następnie prosimy GM’a by kierował summo nem tropiącym, określając co ten był w stanie wyczuć. Sami nie określamy, że nasz summon określił kierunek w którym zwiał cel.

3. Wezwanie Summona do walki:

- Gdy wzywamy summona do walki, to podobnie jak w przypadku tropienia prosimy GM’a o kierowanie nim. Jednak nie tego który walkę ocenia, jakiegoś innego. GM odgrywa wtedy naszego zwierzęcego przyjaciela, pisząc w jego imieniu posta walki na zasadach postów walki. Ów post wchodzi do puli postów innych graczy i Sędzia dodaje Summonowi jego kolejkę w walce.
Oczywiście, możemy w naszym poście wydać Summonowi polecenie, co ma zrobić, ale to już od GM zależy, czy Summon zrobi to co, chcemy by zrobił.

Co jeśli dwóch graczy wezwie summona? Wtedy, do walki potrzeba już 3 GM, a jeśli ich brakuje to w ramach wyjątku jakiś inny gracz może summona odgrywać, ale trzeba to z Sędzią ustalić.

4. Wezwanie Summona na misji:
- Tu zależy od tego, co postanowi prowadzący misję GM:
a) może nam pozwolić kierować w pełni summonem,
b) prowadzący misję może sam kierować summonem,

5. Wezwanie Summona w celu nauki techniki:
Podobnie jak w przypadku walki, wzywamy summona, którym od tego momentu kieruje GM, przed takim zabiegiem lepiej się dowiedzieć, czy jakiś GM ma czas się tym zająć. Jeśli nie ma, a nam zależy, zwracamy się do Admina z prośba, by ktoś kto nie jest GM i zgodził się Nam kierować Summona mógł to zrobić. Jeśli Administracja wyrazi zgodę, trenujemy pod okiem Summona.

/
Administracja zastrzega sobie prawo do zmian i interpretacji powyższych zasad.



Ostatnio zmieniony przez Sayamaka Asagi dnia Pon Kwi 23, 2012 8:28 pm, w całości zmieniany 11 razy (Reason for editing : Zanim wezwiesz summona, dowiedz się jakie są zasady tego procesu.)
Powrót do góry Go down
 
Zasady Summoningu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Krótkie zasady, wyjaśnienia i tym podobne.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Heshima :: Główne Newsy :: Support :: Summony-
Skocz do: