Go?? Gość
| Temat: Isonade Pią Maj 04, 2012 11:27 am | |
|
Opis: Jest to demon, który przypomina jakiegoś stwora morskiego (najbardziej zbliżony jest do żółwia). Ma na czole ostry róg, posiada trzy ogony i ma twardy pancerz oraz płetwy. Isonade jest Bogiem Wody, należy do grupy Demonów Elementarnych. Sanbi potrafi panować nad żywiołem wody, posługuje się specjalnymi technikami z tej dziedziny. Pod jego władzą znajdują się także fale i prądy morskie. Isonade posiada swoją własną, osobistą rybę – Samehadę, która przyłącza się do żołądka stwora i pobiera z niego pokarm. Pożywienie zamienia w Chakrę i wysyła z powrotem w ciało demona. W ten sposób podczas walki Isonade może mieć zapewniony stały dopływ Chakry. Niestety, słabym punktem takiej sztuczki jest to, że Samehada przestanie wydzielać Chakrę, gdy pokarm w żołądku się skończy, a to następuje zwykle bardzo szybko.
Specjalne Zdolności: Oddychanie pod wodą Bonusy: ~ Większa sprawność w wodzie ~ Możlwiość oddychania pod wodą ~ Nauka Suiton trwa 50% krócej ~ Dodatkowy żywioł: Suiton ~ Chakra rośnie na stałe
Formy:
I Ogon: Opis: Chakra Sanbiego uwalnia się na zewnątrz ciała jinchuriki przybierając materialną formę ogona Kontrola: Genin
II Ogon: Z chakry otaczającej ciało Jinchuriki formuje się 2 ogon Kontrola: Chuunin
III Ogon: Opis: Jinchuriki zaczyna przypominać demona. Skóra zdziera się z ciała zaś pod jej warstwą znajduje się czysta czerwona chakra. Formuje się 3 ogon Kontrola: Chuunin
Pełna Forma: Opis: Host przybiera pełną formę demona. Kontrola: Jounin
Jutsu:
Bijuudama
Najsilniejszy atak jaki posiadają ogoniaste bestie. Zarazem jest on ich atutem i można by rzec, znakiem rozpoznawalnym. Bijuu kumuluje przed sobą swoją chakrę po czym wystrzeliwuje ją w stronę przeciwnika. Brzmi prosto i niegroźnie lecz nie można dać się zwieść. Siła techniki jest nie do zatrzymania, niesamowicie potężny promień zdolny spokojnie zniszczyć całą wioskę, nie do zatrzymania... Wymagania: Pełna Forma
Biju Chakra Zenpou Dzięki tej technice można wydłużać swoje kończyny. jest to technika dalekodystansowa a gdy jesteśmy w formie "Wersji Drugiej" przeciwnik przy samym zetknięciu się z naszą powłoką doznaje dotkliwych obrażeń. Wymagania: 1 Ogon
Mizukagami no Jutsu żytkownik tworzy duże, płaskie, okrągłe koło z wodą przed jego przeciwnikami. Jego powierzchnia działa jak lustro, doskonale odzwierciedlające atak celi. Okrągłe lustro obraca się o 90 stopni i przy kontakcie z przeciwnikami tworzy ich klony odzwierddziedlając ich technike, nieważne by na jakim poziomie by była. Jednak musi wystąpić kontakt z lustrem. Po powstrzymaniu jutsu klonów obracają się one w wodę. Wymagania: 2 Ogon
Sangosho Technika po uderzeniu przeciwnika powoduje powstanie dużej ilości korali w miejscu zranienia, które zaczynają szybko rosnąć. Technika ta zmniejsza mobilność przeciwnika i jest w stanie całkowicie go unieruchomić. Wymagania: 3 Ogon
Three-Tailed Giant Turtle Water Ball Sanbi tworzy kulę chakry zmieszanej z wodą i strzela nią w przeciwnika. Może on stworzyć dwie kule w tym samym czasie. Wymagania: Pełna Forma
|
|