Ranga [ D ]
Soushuriken no Jutsu
Ranga techniki : D
Czas nauki :
Rzucamy w przeciwnika dwoma shurikenami. Niby nic, jednakże do shurikenów przyczepiamy linkę, przez co możemy je dowolnie kontrolować
Fukumi Hari
Ranga techniki: D
Czas nauki: 5hShinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.
Nome no Jutsu
Ranga techniki : D
Czas nauki :
Z palcy użytkownika wydobywa się chakra, która następnie zamienia się w metalowe linki, którymi można obwiązać przeciwnika
Ranga [ C ]
Gyoraiishin no jutsu
Ranga Techniki: C
Czas Nauki: 17hOpis: Polega na w tym iż wyrzucamy gwoździe w górę a potem składamy pieczęć a gwoździe jakby ożywają i kierują się na przeciwnika robiąc rany na ciele.
Chishi Kurenai
Ranga techniki : C
Czas nauki :
Szczypce na naszej rękawicy zaczynają się kręcić bardzo szybko. W pewnym momencie zostają one wystrzelone z rękawicy z dużą prędkoścą prosto w przeciwnika
Bakuretsu Koinu
Ranga techniki : C
Czas nauki :
Wymagania : Opanować dowolną technikę Bunshin
Kiedy do naszego bunshina zbliży się przeciwnik, ten wybucha, a z jego środka wylatują kunaie rażąc oponenta
Shihou Hapou Shuriken no Maki
Ranga techniki : C
Czas nauki :
Wymagania : Opanować dowolną technikę Bunshin
Technika polega na tym, że każdy klon jakiego przyzwiemy wyrzuca w stronę przeciwnika kilka shurikenów stworzonych z chakry. One następnie materializują się jako zwykła bro
Soushouryu
Ranga techniki : C
Czas nauki :
Wymagania : Zwoje z zapieczętowaną bronią
Kładziemy dwa zwoje na ziemi i wymawiamy nazwę techniki. Wyskakujemy w powietrze, a zaraz za nami podążają zwoje, które przyjmują kształt smoków. Po chwili są one już rozwinięte. Finalną cześcią techniki jest zmasowany atak bronią ze zwojów
Mikadzuki no Mai
Ranga techniki: C
Czas nauki: 16h
Wymagane: Miecz Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Ningyoushibai no Koutetsu
Ranga techniki : C
Czas nauki :
Wymagania : Opanowanie techniki Soushouryu
Po wykonaniu Soushouryu możemy za pomocą nici chakry kontrolować bronie i zaatakować nimi ponownie
Ranga [ B ]
Ganjo Sashu
Ranga techniki : B
Czas nauki :
Wymagania : miecz
Posiadając duży miecz, możemy wykonać potężne cięcie, które dzięki tej technice jest w stanie przeciąć nawet drzewo. O człowieku nie wspominając
Kage Nome
Ranga techniki : B
Czas nauki :
Użytkownik tej techniki wytwarza ogromna ilość metalowych linek, które tworzą kopułę. Może ona służyć jako obrona lub więzienie dla przeciwnika. Jest ona wspomagana chakrą, więc ciężko ją zniszczyć
Tsurugi Yofun
Ranga techniki : B
Czas nauki :
Nie jest to technika, a raczej umiejętność zwana potocznie „szałem” lub „berserkerem”. Kiedy wpadamy w szał bitewny jesteśmy nie do zatrzymania. Wykonujemy serie cięć mieczem z dodatkową siłą. Minusem jest to, że w momencie aktywowania techniki nie możemy składać pieczęci dopóki owy szał trwa
Ranga [ A ]
Sougou Tensakai
Ranga techniki : A
Czas nauki :
Wymagania : Duży zwój z zapieczętowaną bronią
Wyrzucamy nasz zwój w powietrze i wymawiamy nazwe techniki. Zwój rozwija się i wszystkie bronie jakie zostały w nim zapieczętowane zaczynają pędzić z zawrotną szybkością na przeciwnika
[By Sayate /edit Yuichi]