TECHNIKIRanton: Rein no Jutsu/Arashi no jutsuPodstawowa a jakże potężna technika Rantonowa. Ujawnia się wraz z aktywacją KG. W zależności od włożonej chakry ma różne manifestacje i z tej także racji dwojaka nazwa. Ze zwykłej mżawki potrafi zmienić się w potężną burzę z piorunami. Dzięki tej technice w zależności od chakry możemy stworzyć od mżawki do burzy z wyładowaniami elektrycznymi. Zdolnością klanową jest to, że przy każdym wytworzonym zjawisku jesteśmy w stanie lokalizować innych.
Ranga: od C do A (ponieważ moc techniki zależy od ilości chakry włożonej. Oczywiście genin nie stworzy nagle burzę z piorunami ponieważ wysra się z chakry i zginie.)
Ranton no JutsuTechnika polega na nadaniu chakry rantona broni (katana, shuriken itp) bądź wybranej kończynie. Zwiększa obrażenia zadawane o poparzenia i porażenia.
Ranga: C
Ranton: EnbanTechnika o wielu zastosowaniach. Dzięki chakrze ranton tworzymy świetlny dysk w ręku. Obraca się ona jak piła i ma koło 60 cm średnicy. Możemy go używać do ataków dystansowych ( w pewnym stopniu kontrolujemy tor lotu) jak i krótko dystansowych lub zasłonić się jak tarczą. Technika może nie jest za wielka ale dysk jest naprawdę ostry.
Ranga: B
Ranton: MisairuJutsu polegające na wystrzeleniu z koniuszków palców pociski, są małe ale niech nie zwiedzie was ich siła. Bezproblemowo przebiją się przez ciało (coś jak technika wodnego pistoletu)
Ranga: B
Ranton: MoriTechnika polega na wytworzeniu w dłoni grubą lance stworzoną z wyładowań elektrycznych. Gdy nią rzucimy w każdej chwili może sie rozszczepić na kilkanaście innych. Dzięki tej technice możemy łatwo zranić i unieruchomić przeciwnika.
Ranga: C
Ranton: RaiunkouhaJutsu to tworzy wokół urzytkownika gęstą burzową chmurę z wyładowaniami elektrycznymi. Zastosowanie głównie defensywne. Shinobi który wpadnie w taką chmurę zostaje bardzo mocno porażony oraz poparzony.
Ranga B
Ranton: Reizaa SaakasuTechnika o dwojakim zastosowaniu. Można ją potraktować jak zwykłe pociski stworzone z wyładowań elektrycznych, których zadaniem jest przebić wroga na wylot i dodatkowo porazić prądem lub obwiązać go niczym świetlnym łańcuchem. Dodatkowo jeśli przeciwnik się szarpie można go porazić dawką silnego ładunku elektrycznego kiedy tylko chcemy. Bardzo szybka technika i wymaga zaledwie jednej pieczęci. Leci co najmniej parę łańcuchów/lanc na przeciwnika.
Ranga: A
Ranton: Dai ArashiGdy wytworzymy burzowe chmury jesteśmy w stanie w pewnym sensie zapanować nad wyładowaniami elektrycznymi. Oczywiście ta technika nie dorówna nigdy Kirin. Jednak też potrafi narbić trochę szkód. Wyładowania są szybkie. Wyspecjalizowany w TaiJutsu Jounin będzie w stanie uniknąć owego pioruna. Możemy kontrolować tylko 2 pioruny jednocześnie (po jednym na rękę).
Ranga: A
Ranton: BokkusuBardzo dobre defensywne jutsu. Z chakry rantonu jesteśmy w stanie stworzyć ścianę bądź cały sześcian, w którym zostaniemy zamknięci. Jedna z lepszych technik defensywnych tego żywiołu. Nie łatwo się przez nią przebić.
Ranga: A
Ranton: RaiganSfera błyskawic to najpotężniejsza technika defensywno ofensywna Rantonu. My jesteśmy jakby w centrum kuli którą tworzą dookoła nas pierścienie. Na pierścieniach podróżują z wielką prędkością kule piorunów kulistych. Trudno się przedostać miedzy pierścieniami ( coś jak przedostać się miedzy kości su ssano no może nieco więcej miejsca jest miedzy pierścieniami wrzucę Arta. ) a uderzenie z pioruna kulistego może spowodować poważne obrażenia lub nawet śmierć. Przy dezaktywowaniu techniki można jej użyć jeszcze jako pocisku. Pierścienie pękają a pioruny kuliste z dużą prędkością lecą na wroga. Dodatkowy element zaskoczenia pomaga technice w trafieniu. Naprawdę silne jutsu zdolne nawet niszczyć inne jutsu które w nie uderzą ( słabsze bez najmniejszego problemu )
Ranga: S